Een eigen BI omgeving voor u en uw klanten!

BI voor Loket.nl is een oplossing voor (loon)administratiekantoren die personeels, – en verloningsinformatie aan hun klanten beschikbaar willen stellen middels rapportages, analyses en dashboards. Toon als kantoor verschillende dashboards met mooie, interactieve visualisaties waar u snel ziet waar het goed gaat of waar u moet bijsturen, en klik door voor gedetailleerde rapportages op lager niveau, zoals de maandelijkse gegevens, gegevens van een afdeling of personeelslid of een specifieke verloning. Breid als kantoor uw service uit door klanten toegang te geven tot de dashboards en rapportages.

Als kantoor kunt u zelf klanten toegang geven tot dashboards met interessante stuurinformatie. U bepaalt zelf welke klanten toegang krijgen, welke dashboards zij wel en niet mogen zien en hoe ver zij mogen analyseren. U bepaalt welke informatie er in de dashboards moet komen. Geen verplichte standaard dus, maar dashboards voor úw kantoor, en voor úw klanten. Combineer gegevens vanuit verschillende systemen zodat uw klanten al hun stuurinformatie op één plek kunnen inzien.

  • Bied uw klanten een eigen BI omgeving voor een laag bedrag
  • Inzicht in alle gegevens uit Loket.nl, op totaalniveau, werkgeverniveau, werknemersniveau en/of loonstrookniveau.
  • Bekijk zelf op het hoogste niveau de geconsolideerde gegevens van uw klanten
  • Informatie over werknemers, verloning, verlof, verzuim, opleidingen en loonstaat
  • Geef uw klanten beter advies door gebruik te maken van dashboards
  • Bied uw klanten prognoses, KPI’s en belangrijke kengetallen
  • Mogelijkheden om volledig vrij te analyseren tot op elk gewenst niveau
  • Combineer informatie vanuit verschillende systemen
  • 3 edities: voor iedere behoefte een juiste editie
  • Vanaf  € 5,- per werkgever per maand

Gebruiksvriendelijk, laagdrempelig en betaalbaar

Als kantoor, klant of eindgebruiker is geen technische kennis vereist. De meest belangrijke informatie is reeds samengevoegd in kant en klare modellen waarmee u direct uw rapportages en dashboards bij elkaar kunt klikken. Denk hierbij aan verloningsinformatie, werknemers, verzuiminformatie, opleidingen, verlof en verloonstaten. Wij regelen de ontsluiting van de data, de hosting en de tool. U kunt direct aan de slag met het maken van uw eerste rapportages en dashboards.

De applicatie biedt verschillende mogelijkheden voor verschillende type klanten en gebruikers. Zo kunt u er voor kiezen om al uw klanten voor een laag bedrag per maand toegang te geven tot alleen enkele standaard dashboards. Maar misschien willen uw 10 grootste klanten wel méér, en zelf rapportages en analyses kunnen draaien. Dit kan allemaal per klant worden ingeregeld. Als kantoor heeft u uiteraard toegang tot het totaaloverzicht, met dashboards en rapportages over al uw klanten, alle jaren, perioden, werknemers en loonstroken.

Drie edities

BI voor Loket.nl wordt aangeboden in drie verschillende edities. Afhankelijk van de informatiebehoefte en de behoefte om zelf door te kunnen analyseren kiest u welke editie bij u en uw klanten past. U hoeft niet één editie te kiezen voor uw hele kantoor: u kunt een groot deel van uw klanten gebruik laten maken van de kantooreditie, en voor enkele klanten de analyse editie kiezen.

De kantoor editie geeft uw klanten toegang tot meerdere dashboards waarvan u de inhoud zelf bepaalt. Hebben zij toegang tot meerdere werkgevers, dan kunnen zij dit zowel afzonderlijk als geconsolideerd zien in één omgeving. De kantoor editie is geschikt voor grote aantallen. De dashboard editie geeft uw klanten ook toegang tot meerdere dashboards, maar is geschikt als u slechts een paar klanten toegang wil geven. De analyse editie biedt de klant volledige selfservice BI mogelijkheden: zij kunnen hiermee zelf ad-hoc analyses uitvoeren, rapportages standaardiseren en dashboards maken en delen met anderen.

  • Kantoor editie: vanaf € 5,- per maand;
  • Dashboards editie: vanaf € 19,50 per maand;
  • Analyse editie: vanaf € 29,50 per maand

Interesse? Stuur een mail, of Whatsapp via het chat venster rechtsonder in uw scherm!